ADfest 2022

Sinds 2015 werd de bijdrage van TICK aan het 24Festival specifiek ingezet voor het programmaonderdeel 24Academy. Andere onderdelen van het 24Festival waren de uitreiking van de Effie Awards en het Grote Marketing Congres. Net als 24Academy richt zich ADfest op studenten van universiteiten en hogescholen, die zo kennis kunnen maken met (het werken in) de reclamebranche. Doel is om verbinding te maken tussen studenten, communicatieadviesbureaus en productiemaatschappijen, de studenten te inspireren en ze dus doende voor het vak te interesseren.

FPvIWoTXoAQof 2

ADfest is een studenten- & startersevenement dat een bepaald thema binnen de communicatiesector onder de aandacht brengt. In 2022 was dat het thema ‘From Mad Men to Next Gen’, waarin onder andere de toekomst van het creatieve beroep en de verschillen tussen lokale en internationale spelers werden besproken. Alle programma informatie is te vinden op www.adfest.amsterdam.

Voor een impressie van ADfest 2022 met quotes kijk je onderstaande video met wachtwoord Adfest.