Commercial Night

Asset | Marketing is een studievereniging van Tilburg University, die zich richt op studenten en alumni met interesse in marketing, marktonderzoek en/of communicatie. De vereniging heeft tot doel een brug te slaan tussen de student en het bedrijfsleven. In dat kader worden jaarlijks activiteiten georganiseerd waar studenten en bedrijven met elkaar in contact kunnen komen. In dat kader nam zij het initiatief om in 2015 een Commercial Night te organiseren ter ere van 30 jaar Effies.

De Commercial Night van april 2015, die werd georganiseerd in Pathé Tilburg, is mede met financiële steun van TICK mogelijk gemaakt en trok ruim 200 studenten. Tijdens de avond werden een drietal prijswinnende Effie cases uit 2014 gepresenteerd door vertegenwoordigers van de betrokken bureaus en hun opdrachtgevers.