RAW Advertisers

De stichting TICK steunt RA*W sinds haar oprichting in 2013 . Dit initiatief van jonge vakmensen werd door hen gestart met als doel zelf het heft in handen te nemen en zo zorg te dragen voor de eigen carrièreontwikkeling in het vak.

Onder het motto "Cannes we make it?" werd in 2013 als een van de eerste activiteiten een bezoek aan het Cannes Lions Festival of Creativity georganiseerd. Mede met behulp van de bijdrage van Tick werd het zo voor jong reclametalent uit de breedte van het vak financieel mogelijk gemaakt toegangskaarten voor het festival aan te schaffen en de inhoudelijke vaksessies in het Palais te volgen. Intussen vindt dit jaarlijkse bezoek aan het Festival plaats onder de naam Cannes Summer Course, een educatief programma verzorgd door RA*W tijdens het Cannes Lions Festival of Creativity.

DSC04394 7d809d3e1fde62efa7460d9cf2303404

Na het festival worden de verworven kennis, de nieuwe inzichten en de interessantste cases tijdens een zogenaamde After Cannes sessie van RA*W gedeeld met de achterblijvers. Ook doen de deelnemers vanuit Cannes via de vakpers en sociale media verslag van hun bevindingen aldaar.

RAW website

In 2021 heeft RA*W met financiële steun van TICK zijn statische website kunnen (laten) ombouwen tot een nieuw content platform in een nieuw design. Met dit platform gaat de versnippering van de informatie over de activiteiten en initiatieven van RA*W tot het verleden behoren en ontstaat een plek waar jong talent informatie en inspiratie kan vinden.