RA*W Advertisers

Al sinds haar oprichting in 2013, toen nog "RAUW* genaamd, steunt de TICK RA*W. Dit initiatief van jonge vakmensen werd door hen gestart met als doel zelf het heft in handen te nemen en zo zorg te dragen voor de eigen carrièreontwikkeling in het vak.

Onder het motto "Cannes we make it?" werd als een van de eerste activiteiten dat jaar een bezoek aan het Cannes Lions Festival of Creativity georganiseerd. Mede met behulp van een financiële bijdrage van Tick werd het zo voor jong reclametalent uit de breedte van het vak mogelijk gemaakt kaarten voor het festival aan te schaffen en de inhoudelijke vaksessies in het Palais te volgen.

Na het festival worden de verworven kennis, de nieuwe inzichten en de interessantste cases tijdens een RA*W sessie gedeeld met de achterblijvers. Ook doen de deelnemers vanuit Cannes via de vakpers en sociale media verslag van hun bevindingen aldaar.

RA*W is intussen ook de RA*W University gestart om zo talentvolle studenten en de creatieve industrie met elkaar te verbinden.

Terug naar Projecten

Stichting TICK | p/a Buro Blanchard | Pijnboomstraat 38 | 2023 VS Haarlem |
Kvk nr. 32073327 | Telefoon: 06 50 20 56 72 | E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.